Inge mer dagis

2010-09-21 - 20:36:53


De blir då inge mer dagis för Elias den här veckan! När jag hämtade honom idag satt den fruktade lappen uppe på dörren, MAGSJUKA! Vill ha Elias frisk nu och då vi har en liten bebis hemma oxå så var det absolut inga tvivel om att han skulle vara hemma resten av veckan, MINST!!

Vet inte riktigt vad vi ska göra den här veckan dock. Vädret är väl mindre trevligt men att sitta inne går inte, då kommer vi klättra på väggarna allihopa här hemma.





Har iaf sysselsatt mig ikväll med att beställa hem bilder att fylla mina ramar med. Dom senaste dagarna har jag försökt ta lite kort på pojkarna, men de är inte de lättaste då den ena bara vill busa och den andra spenderar större delen av dagarna med att sova.

         

Har förresten hittat en stor ram nu som ska målas och sen ska jag försöka få ett kort på båda pojkarna tillsammans som jag ska ha i den. Fast de får bli när Kevin är lite stadigare, just nu sjunker han bara ihop i famnen på Elias =)



Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Fina bilder.

2010-09-21 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin