Skosamling

2010-09-28 - 08:29:02

Rensade ju som sagt bland barnens kläder som legat uppkastade på vinden! Jag hittade föresten på filtarna jag letat som en idiot efter i flera månader. Upptäckte även att Elias har samlat på sig en hel del skor =)



Ungen har ju större samling skor än vad jag har...Nästan ;) 23 par skor har jag hittat än så länge, det dök nämöligen upp skor här och där när jag rensade och jag har mina aningar att det kan ligga fler i min garderob. Upptäckte oxå att fler av dom är OANVÄNDA!

Idag fortsätter rensningen, undra vad som dyker upp idag då!


Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Herregud va skor! :P

Så du hittade filtarna till slut, så bra =)

Ses på torsdag

2010-09-28 @ 08:42:28
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har nog lite mani på att köpa skor...eller???

2010-09-28 @ 10:08:03
Postat av: Emelie

Är de mycket skor som han kan ha nu och sen??

2010-09-28 @ 11:29:58
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jadu det var ju en del skor.. men som sagt nu behöver du inte handla dig fattig på skor åt lillen ;)

2010-09-28 @ 16:32:35
Postat av: Nanna

Haha så där många har Melina me! Fattar inte att jag köpt på mig så många till henne, tror väl typ att dom ska slitas ut fort ;) Kram

2010-09-28 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin