Promenix

2010-09-16 - 20:36:30


Vi chansade idag och begav oss ut i höstvädret medans det var uppehåll. Riktigt skönt att komma ut en stund men kroppen sa ifrån där mot slutet, kanske får nöja mig med lite kortare vändor nu ett tag innan man är återställd ordentligt. 


 
Påväg hemåt, innan vi skulle ta oss upp för den hemska alldeles för långa backen upp till våran väg så börjar det självklart regna oxå. Det har nog aldrig gått så snabbt för oss att ta oss uppför backen och hem, någonsin =)



Hade inte varit helt fel och legat i vagnen, skyddad från regn och kyla just då...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,de va ju tur att det inte blev mera regn än det lilla som kom.

2010-09-16 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin