Lyxiga förpackningar =)

2010-09-29 - 19:07:10


Startade dagen med halsont, bärbara datorn strejkar & stressen låg på topp för att hinna med allt innan det var dags att bege sig till sjukgymnasten med Kevin. Grattis till mig, här vart de ingen lugn sovmorgon med the voice =)

Älsklingen överraskade mig iaf med den här på morgonen...



Älskar paket som kommer i sånna här förpackningar ;)



Nu är det bara att börja samla berlocker & namnbrickorna skall oxå dit =)
Tack älskling, LOVE YOU!

Sen var vi ju på återbesök med Kevin idag för att kontrollera frakturen på nyckelbenet han fick när han föddes. Armen hänger med bra och skadan är läkt men vi behöver träna upp muskulaturen i nacken på den vänstra sidan då han gärna lägger huvudet åt höger. Det är ingen större grej nu, men huvudet kan ju formas fel om han lägger huvudet åt samma håll hela tiden.

Detta är pga av att han har varit skadad och då inte använt musklerna så därför åker huvudet åt de hållet han har muskler som orkar.

Så stretcha och bygga upp musklerna i nacken ska vi göra, annars är allt bra med lillklimpen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin