Kläder

2010-09-06 - 10:53:48

Sakta men säkert börjar jag kunna använda mina kläder igen!

Fredde är nöjd då han får ha sin garderob i fred ;) Men än så länge är de förstås fortfarande skönast med mysdressen så den används flitigt här hemma!

Längtar till den dag då det är dax att ge sig ut på shoppingrunda och förnya garderoben lite. Tror Fredde fasar för den dagen dock ;) Efter 9 långa månader med en mycket begränsad shopping så kan jag förstå det oxå, de kan ju kanske hända att jag tänjer en aning på gränserna.  

Men gissa om det ska bli skönt att slippa gå i Freddes mysbyxor, t-shirtar och huvtröjor! Möjligheterna har varit något begränsade över sommaren,
men ja kan garantera att höstgarderoben kommer se ut på ett helt annat sätt =)



LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin