Förnya garderoben kanske ??

2010-09-20 - 09:13:25

Gick in i min garderob igår och konstaterade att jag behöver verkligen en hel del nytt! Mycket som hänger där känns bara tråkigt och gammalt. Jag har verkligen inte shoppat på evigheter och det märks när jag nu kommer ut bland affärerna igen.

Upptäcker MASSOR av nya affärer som öppnat som jag inte ens varit in i tidigare. Gick en vända över vår lilla stad förra veckan och även där upptäckte massa nytt jag inte vetat om för att man suttit isolerad här ute i skogen. Jag kommer ju vara som ett barn på julafton när jag slutat amma och får åka iväg på en heldag UTAN barn och bara skämma bort mig själv ;) 
 
Men en stund till får de nog vänta! Har några kilo kvar innan jag vill börja köpa på mig massa nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin