Dagis

2010-09-13 - 08:35:05

Idag var det dax för Elias att återvända till dagis igen! Det var en lycklig kille som rusade ut till bilen i morse, och väldigt noga med att lillebror skulle med och visas för fröknarna =)
Trots att han varit ledig 3,5 månad från dagis nu så var det som om han aldrig varit borta när jag lämnade honom. Puss och kram till mamma sen for han iväg.

Själv skulle jag verkligen behöva ägna dagen åt att ta tag i hemmet, men ORKA! Har de stått såhär länge så kan de stå en dag till ;) Myser i soffan med en kopp varm o´boy och slötittar på Vakna med the voice istället!

Men vi ska ta en vända till stan idag så det blir inte bara inomhusmys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin