Brrr...

2010-09-20 - 08:07:32

4 grader var det ute i morse när Fredde åkte till jobbet, och vi hade visst glömt ställa upp värmen inne oxå så det var inte mer än 18 grader när jag kom upp mer barnen, Brrr! Eldar för fullt i kaminen nu så snart har vi de nog varmt och mysigt igen ;)

Har både två hemma idag iaf eftersom Elias hostar och snorar fortfarande. Kevin har inte blivit bättre utan hostar och snorar lika mycket han oxå =(



Ahja, med dimman som lagt sig här utanför så kan vi lika gärna sitta inne och mysa istället.


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

usch hoppas dom kryar på sig. inge roligt när dom blir sjuka, o allra helst inte när dom är så små!!

2010-09-20 @ 08:49:40
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin