Varför ska det drabba dom små??

2010-10-19 - 08:08:17

Först och främst...
(Mina tankar går till min vän och hennes lilla tjej idag!)



Spenderade kvällen igår med att springa mellan barnens rum eftersom ingen av dom kunde sova. Kevin låg med STORA ögon och var inte ett dugg intresserad av att sova och Elias hade nog den värsta hosta han nånsin haft.

Hostmedicinen gjorde ingen inverkan alls, han fick knappt några pauser för luft och även när han lyckades somna höll den i sig iaf. Usch va jag tyckte synd om mitt lilla hjärta då, och tyvärr blev de ju inte direkt lugnare under natten. Idag får han knappt fram orden för han är så fruktansvärt hes.

Så den här dagen spenderas i soffan med mina små. Vi eldar för fullt i kaminen och laddar upp med filtar, medans det blåser och regnar utanför.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja hur går de med Engla?? :/



Krya på er och hoppas ni snart får vara friska!

kram

2010-10-19 @ 08:20:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

usch det är så jobbigt när dom är sjuka, o specierllt när man åker på de ena efter de andra hela tiden. Hoppas ni kryar på er!!

2010-10-19 @ 08:57:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin