Svårflirtad mamma =)

2010-10-01 - 09:48:19


När man inte får som man vill, så tar man till alla möjliga medel som går. Är pappa hemma går de ju lite lättare då han är ganska lättflirtad, men annars får man försöka hitta på nåt annat för att rå på mammas envishet =)

De kan låta ungefär såhär...

Elias - Mamma, jag vill ha en sån (kan vara i princip vad som helst)

Jag - Nej Elias, man kan inte alltid få nåt! Du får väl önska dig en sån till jul..

Elias - Men jag önskar mig en sån NUU!

Jag - Nej sa ja

Elias - Men då petar jag mig i ögat!!


Haha, jasså ja varsågod =) Näädu, den funkar inte heller, och är de inte ögat så ska han riva av sig håret och visar lite lätt när han nyper tag i en tuss i håret och spänner ögonen i mig. Det blir dock aldrig mer än hot från hans sida och ett leende från mig.

Få se vad han försöker med nästa gång då ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Man försöker så gott man kan...d kanske ger resultat.

2010-10-01 @ 16:44:18
Postat av: smyckestokig

kolla gärna in mina fina budskapsarmband riktigt snygga och till kanonpriser mvh malin

2010-10-01 @ 22:59:36
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Elin

Han är klok den unge mannen!

Han har inte börjat med: "Då frågar jag pappa för han är mycket snällare än diiiig!"?

2010-10-05 @ 23:00:09
URL: http://vilbur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin