Sova på magen

2010-10-20 - 12:28:22

Kevin har ju den senaste tiden bara sovit kortare stunder under dagen, vaknat och fortfarande varit trött. Han somnar om igen om jag lägger honom på min mage, men jag kan ju inte sitta med honom i soffan flera timmar när han ska sova.

Idag vaknade han igen efter en halvtimme och så fort jag tog upp honom och la honom på mage mot mig, så slog han igen ögonen. Testade att lägga ner honom i sin säng, fast den här gången la jag ner honom på mage och nu har han sovit 3,5 timme än så länge.



Visst vet jag att dom helst inte ska sova på mage när dom är såhär små, men på natten sover han självklart på rygg. Om han nu kan sova bättre på mage så får han väl göra det på dagarna, jag springer iaf och kollar honom KONSTANT =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Eddie har sovit på magen sen 2 veckor... på natten sen 4 veckor.

2010-10-20 @ 18:29:39
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin