Omprioritera

2010-10-10 - 16:07:38

Ingenting funkar som det ska på förmiddagen, barnen vill inte samarbeta alls, Fredde jobbade och jag hade massor att göra, ibland får man OMPRIORITERA!  Slängde på dom kläder, plockade undan efter frukosten och gjorde mat åt Kevin, för att sedan kunna ta oss ut och låta Elias göra av med all överskottsenergi.  

Fredde, som är hemma en snabbis innan han ska dra vidare på nästa jobb, plockar upp Kevin från golvet och pussar lite på honom innan han lämnar över honom till mig med kommentaren...

- Oj då, han fick visst lite skäggstubb på sig! Nu åker ja, Hejdå!

Han hade förstås hunnit raka sig och inte fått bort alla småhår, utan lämnade av allt på Kevin istället. TACK älskling! De gick inte att borsta bort så de var bara att ta av kläderna och tvätta av honom.

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

jaaa det får du ;D



jaaa det är ju jätte roligt med skolfoto eller inte hatar det och förra året sa fotografen säg : Fotografen men håriga tår och ingen sa ju dem men haha alla skratta x)

2010-10-10 @ 17:28:24
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin