Hemmafrun

2010-10-04 - 11:00:12


Elias tittar på film i sitt rum, en aning lugnare än vanligt eftersom han är sjuk. Kevin är ute på promenix med min mamma och pappersarhögen för firman tog ja tag i igår, så vad ska jag göra nu då ??

Visst finns det dagar då tiden defenitivt inte räcker till, men för det mesta hinner jag faktiskt med så sånna här dagar blir jag nästan lite rastlös, jag är inte den som gärna lägger mig på soffan i några timmar. Kanske ska ta mig en vända med dammsugaren, hänga lite tvätt, laga nåt gott och kanske baka nåt smaskigt tills älsklingen kommer hem... 

Precis som en duktig liten hemmafru =) Men tro inte att det kommer bli en vana, jag tar mig ju ingenstans just nu så nånting måste jag ju göra.  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,var en duktig hemmafru idag, låter inte så tokigt med nått gott till kvällen. Tror Fredde skulle uppskatta det.

2010-10-04 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin