Brist på intresse...

2010-10-28 - 14:28:50
... eller ont om tid kanske!

Igår spenderade vi hela dagen inne pga av REGN och allmänt sunkigt väder. Elias blev såklart mer och mer uttråkad eftersom han inte är på dagis nu heller, (håller honom hemma ett tag pga mask, löss m.m. som går på dagis och det vill vi INTE ha) så idag tänkte jag försöka kompensera det och vara ute större delen av dagen.

Men Elias hade andra planer...

Vi var till lekparken, gick förbi vid hästarna och var runt lite överallt för att han skulle få springa av sig men det resulterade bara i en gnällig, trött pojk. Den första halvtimmen var bra men sen var det alla möjliga fel och hela tiden drog han i mig och ville hem.

Tillslut gav jag upp och vi gick hem igen! Det första han sa när vi kom innanför dörren var;

- Mamma, TACK för att jag fick gå hem igen! Tack så JÄTTEMYCKET!

Man hade ju kunnat tro att vi varit hemmifrån i flera veckor! Så nu bäddar vi ner oss i soffan och eldar upp lite värme här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin