Bortglömda videklipp

2010-10-08 - 18:55:55

Bläddrat igenom lite gamla kort och hamnade i mappen med festkort =) Hittade på en massa bortglömda VIDEOKLIPP som jag önskar att jag aldrig hade sett. Förstår inte varför dessa inte blivit förintade direkt!

Jag vill inte komma ihåg, låt mig vara ovetande och lycklig i tron om att jag inte har skämt ut mig!

 

På större delen av klippen är det förstås jag, Ida och Marina som står för underhållningen, vilket betyder att min kära vän Frida har stått BAKOM kameran och tjuvfilmat.

Bilderna bjuder ja på dom är inte hälften så hemska som videoklippen!



FRIDA, nästa gång får du lämna videokameran HEMMA!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det kan du glömma gumman! Den ska med den 29 och förhoppningsvis ska vi slå rekord i härliga filmklipp eftersom du nu är lite ovan med alkoholen ;) hehe

2010-10-09 @ 19:19:24
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin