Nu börjar det hända nåt igen...

2010-11-03 - 23:17:53

Jag har gett upp för kvällen! Vi har haft fullt upp hela eftermiddagen/kvällen med både mitt projekt (garderoben) och Freddes drömrum (biorummet), äntligen börjar det hända saker igen! Förhoppningsvis kan garderoben vara helt klar efter helgen.

Älsklingen har fortfarande inte fått av sig arbetskläderna, utan står kvar i betongdammet och rensar. Rummet som så småningom ska kunna inredas är nu bara betong med små gångar i golvet eftersom vi bytt rör och tagit bort en golvbrunn. Det har ju tidigare varit ett garage så det är en hel del extremt tråkigt underarbete kvar innan man kan börja sätta tapet och lägga in golv, men allt kan ju inte vara roligt...

(Även om jag gärna skulle vilja de)

Mina arbetskläder har iaf åkt i tvätten efter den här dagen, nu myser jag i mina nya mysbyxor som jag bara ÄLSKAR! Varma och tjocka, perfekta för mig som alltid fryser. (Tackar min vän Frida för det =) 

I morgon fortsätter projektarbetet... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin