Coca Cola

2010-11-12 - 08:31:41

Första snön har ramlat ner, vilket innebär att dom första glasflaskorna med Coca Cola är inhandlade =)




Jag är inte jätteförtjust i vinter och snö men den här första tiden med snö måste även jag erkänna, kan vara lite mysig. Myskänslan smyger sig på och då har ja nån fix idé att jag måste köpa hem Cola, i glasflaskor förstås! Fredde brukar få smaka EN om jag är riktigt snäll den dagen, men han vänder typ flaskan upp och ner sen är de slut. Så kan man inte dricka, då kan han köpa en tvåliters cola och hälla i sig om han nu är så törstig.

Så dom är ja lite snål med ;)

Annars ser de ut som en inomhusdag, blöt och slaskigt. Såhär vill vi inte ha vintern!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ääälskar CocaCola! och de där flaskorna är riktigt snygga :)

Puss på er

2010-11-12 @ 09:01:20
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej usch för coca cola.. Tycker det smakar rost.. haha :) Men däremot älskar jag julreklamen dom brukar göra på tv varje år. Den är så mysig :)

2010-11-12 @ 09:52:29
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mys, mys! Cola i glasflaska är GODAST :) Hehe! Ja, dom ska ju inte vara nå törstsläckare :P

2010-11-12 @ 10:01:30
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin