Äntligen!

2010-11-02 - 19:56:20


Det är alldeles tyst här hemma! Det har äntligen blivit kväll och barnen har somnat. Idag har dom verkligen varit på sitt absolut SÄMSTA humör, ingenting har varit som de brukar.

Kevin har väl kanske inte varit så vrång direkt, mer att han varit lite smågnällig hela tiden pga av att han endast sovit i tiominuters intervaller idag. Detta resulterar ju i att han endast är någolunda nöjd i mammas famn och det känns i ryggen vill ja lova.

Elias däremot har grinat och gnällt mer än han gjort på flera månader, sammanlagt! Ingenting har varit bra, TROTSIG är bara förnamnet på hur han varit under dagen. Men trots griniga barn så har jag iaf lyckats få lite gjort idag!

Min garderob har jag äntligen tagit tillbaka och allt skit som varit inkastat där har jag kastat in i tvättstugan istället. Kanske inte så mycket bättre men det är ett mer ordnat kaos där ;) Flyttat om lite och nu är det bara lite hyllor och skåp som ska upp på väggarna, sen är det bara att börja fylla på tomrummen.

Under den här utrivningen var dock barnen relativt lugna, Kevin somnade t.o.m av på fällen =)





Bara garderoben är helt klar så ska ni oxå få se vad jag pysslat med på sista tiden.




Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Så härligt det där såg ut.

Imorrn får jag träffa guldkornen :D

2010-11-02 @ 21:49:19
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin