Att det ska vara så svårt??

2010-05-21 - 13:19:07

Äntligen har vi fått bredbandet att fungera igen!
 Är så fruktansvärt less på allt som inte kan fungera som det ska. Bredbandet och telefonlinjen har krånglat hur länge som helst och vi har haft både dom ena och dom andra här för att få det att bli bra, och det blir de visserligen.... EN STUND IAF!

Denna gång verkar de som förklaringen var att åskan skulle haft sönder modemet, (fast vi drog ur modemet innan vi hörde första smällen.) Telefonen har jag inte ens vågat sätta i igen, de får Fredde göra när han kommer hem nu orkar ja inte med mer krångel.

Nog om de iaf....

Elias har feber idag igen, men sov iaf hela natten till skillnad från va jag gjorde! Vaknade som vanligt strax före 04 i morse och kunde inte somna om. Snorig, kissnödig, hungrig och allmänt pigg! Man brukar få höra att man ska passa på att vila mycket under graviditeten men jag hur lätt är de då?! Så var det när ja gick med Elias i magen oxå, alltid nånting som stör nattsömnen och på dagarna kan ja ju inte sova när ja har trollungen Elias hemma. 

Fick iaf order av min BM att vila och dra ner på tempot så jag får väl försöka göra de. Rastlös som man är så kommer de bli en utmaning men de kanske är dax att inse att man inte kan göra ALLT som man tidigare har kunnat göra.

Ahja, idag regnar de, Elias är sjuk så vi har bäddat ner oss i soffan och gömmer oss för resten av världen... 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vet hur de är med de där, jag hade jättesvårt o sova på nätterna..som tur va så sov ju m middag så jag passade alltid på att lägga mig med henne då..sover inte elias längre på dagen? hoppas lillkillen blir frisk snart!

2010-05-21 @ 13:47:23
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin