Sammandragningar

2010-05-24 - 16:19:15

Magen är ivägen och sammandragningarna ett FAKTUM!

Att göra saker i hemmet kan vara ett riktigt träningspass nu för tiden! Tvättmaskinen & torktumlaren är alldeles för långt ner & diskmaskinen likaså. Strumpor är ja glad att ja kan undvika i sommar och skorna kan ja ju hoppa i endå.

Förra veckan målade ja naglarna på fingrar och tår, och de vill ja lova var för sista gången!

Först: Ett DJUPT andetag
Sen: Slänga sig fram & måla så fort de bara går
Å sist: Slänga sig bakåt och andas igen....

Nä de får bli omålat i sommar, annars får ja väl gå nånstans för den sysslan ska nog INTE min kära sambo få försöka sig på ;)

Ja sammandragningar kommer så fort de blir lite trångt åt magen och det är inte de lättaste att undvika nu för tiden med den här kulan man går å bär på.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men en super fin kula har du :)

2010-05-24 @ 16:36:07
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin