Nyfriserad

2010-05-23 - 13:14:10
Dax för regn idag igen då...

Vilket inte kunde passa bättre för min del för jag har ändå spenderat förmiddagen på soffan, misstänkt magsjuka =( Ingenting har jag fått behålla än så länge, men håller tummarna att jag kan äta igen snart för pyret tycker INTE om de här märker ja.

Men trots sjukdomar som vi haft här hemma har vi hunnit frisera lilleman iaf =)

     

 FÖRE                                              EFTER

Han har fått mina självlockar & sin fars supertjocka hår, så i värmen är de nog skönast att vara snaggad som pappa =)

Nä, om man skulle försöka få i sig nåt, WISH ME LUCK!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin