Hemmamyys!

2010-05-08 - 17:19:48

Släppt av grabbarna som skulle ut på nostalgiäventyr ikväll, inhandlat en MASSA gott till kvällen och förbereder för en myskväll med min trollunge!

Saknar egentligen inte grejen att gå ut på krogen, men visst skulle det vara skoj att komma ut med alla vänner och träffa lite människor. Ibland känner jag mig en aning instängd och begränsad, dagarna rullar på och jag trivs defenitivt men EN dag skulle jag bara vilja rå om mig själv och gå ut med mina vänner...

Men längtan efter pyret i magen är ENORM och även om det känns som en evighet till vi är i Augusti så måste ja säga att det har gått fruktansvärt fort endå, magen växer då som aldrig förr =) 

  

V 25 med pyret i magen.... 


Elias  - Mamma, tar DU kort på din mage?!??!

Jag - Ja, för att se hur den växer!

Elias - TOOOKIT =)
 



V 25 med Elias i magen... 

 



Kommentarer
Postat av: Tessa

Myyyyys mage!!! Inte just nå avis ;)

2010-05-08 @ 20:50:24
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Magarna ser väldigt olika ut. Kanske väntar en liten tjejja denna gång=)

2010-05-11 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin