Häxan

2010-05-29 - 07:25:16

De verkar som vi har fått ny inneboende här hemma...

Sen några veckor tillbaka har Elias börjat krångla med att han inte vill gå in i sitt rum ensam för att det bor en häxa där och han är rädd. Om vi följer med går de  hur bra som helst och tanken på häxan försvinner på en gång.

Att sova där är fortfarande inga problem, vilket jag är glad för. Häxan kommer olika dagar och vid olika tillfällen när lilleman här hemma inte vill hämta sina saker själv ;) Han är ju inne i en period där han testar ALLT på oss! Han kan inte äta själv, inte gå själv & nu även hämta sina saker på rummet.



Så jag antar att häxan har blivit en bra ursäkt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen de där ! Thilde är exakt likadan..

2010-05-29 @ 19:47:51
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin