Orkeslös

2010-03-07 - 12:28:02

Söndag och vi är allihopa friska! Dom senaste två veckorna har vi spenderat inomhus eftersom vi haft magsjuka, förkylningar och vattkoppor, gissa om jag ser fram emot att komma till jobbet i morgon!!

Idag skulle jag dock vilja krypa ner i sängen igen och bara sova. Tror att det är dax för järntabletter snart för just nu är ja så trött att det känns drygt att andas. Tanken för idag var att vi skulle åka in till stan en vända och käka lunch allihopa men bara tanken på att hoppa in i duschen, föna håret, styla håret, sminka mig och klä på mig nånting annat än min mysdress känns bara drygt.

Orken kanske räcker till torrschampo, borsta på lite foundation och slänga på mig en mascara..

Ja, en ren mysdress oxå förstås =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin