Kontroll

2010-03-30 - 19:20:32

Var på besök hos BM i Måndags! Klämde lite på magen, fick papperen på allt från graviditeten med Elias (Kul att jämföra) & så lyssnade vi såklart på bebisens hjärta =)

Hjärtljuden låg på 149

Har ju haft ont nu den senaste veckan och trodde det var fogarna som spökade, men tydligen så är det ligamenten och smärtan jag har från morgon till kväll går inte att lindra med något bälte. Fick även ett förbud att sitta på "frisörstolarna" vi har på jobbet då det skulle förvärra det hela ännu mera. Så nu står jag större delen av dagarna och även om det känns i kroppen så har klarar jag mig ett längre tag på dagarna innan det gör riktigt ont.



Förresten, är ni sugna att vara med och tävla om produkter och ett hårspa till ett värde av 966:- så gå in
HÄR och kika...

Nä, om man skulle försöka få lilleman i säng snart då, få se om läggningen lyckas bättre idag. Igår kväll när det var dax att sova lät de såhär...

- Mamma, ja kan inte lägga mig nu!

- Men klockan är mycket och det är dax att sova.

- Det är inte kväll nu,  det är ju inte mörkt ute än.

Ingen idé att försöka förklara, tillslut fick även denna envisa lilla unge ge med sig =) 


 


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj va snabbt du fick komma till Bm efter UL! Så skoj att få lyssna på lilla hjärtat. Själv hade jag tid imorn men bm har blivit sjuk så nu ska jag inte få komma förrän i maj (v.25) men ska iaf ner o kolla järnvärdet lite snabbt imorn.

Ha en skön Påsk. Kram

2010-03-30 @ 20:32:02
URL: http://www.i-thisisme.blogspot.com
Postat av: Kina

Jag har samma problem med läggningen jag med.

2010-03-30 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin