Inte ett dugg avundsjuk!

2010-03-09 - 19:07:39

Solen skiner på dagarna och vore de inte härligt att sitta mot en husvägg och mysa i solen, eller att vara ute på promenad med solen i ansiktet?!! Men jag, som säkert så många andra får vara instängd på jobbet och beger mig inte hemåt förens solen gått ner och kylan är ett faktum igen.

Men jag är inte bitter, inte ett dugg...

Nu är de ju bara tre veckor kvar på praktiken sen får jag gå hem igen och det är verkligen med blandade känslor vill ja lova! Visst ska det bli skönt att få vara hemma och njuta av den kommande våren, men vad ska man göra på dagarna??

Jag har ju vant mig med att jobba hela dagarna och plötsligt ska jag vara hemma istället. Hade jag Elias hemma hela dagarna finns de väl alltid att göra, men han ska ju vara på dagis några timmar om dagen oxå. Fast å andra sidan har ja redan börjat känna av foglossningar så det kanske kan vara skönt att bara få en lugn stund för sig sjäv oxå.

Kommer iaf defenitivt att sakna alla på salongen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jadu jag hade inte hade inte denna energi när jag jobbade så lär passa på och baka när man är hemma om dagarna..! Och sen när Miranda sover om nätterna så är man ju inte "supertrött bebisförälder".. Inte just nu iaf, peppar peppar..! Och du, det är nån annan liten krabat som snor din energi nu, inte konstigt du är trött...=)

2010-03-10 @ 20:53:09
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Hur mås det med dig nu då? Börjar illamåendet ge med sig nåt lr? Mitt e betydligt bättre fast jag har fortf svårt att hosta utan att få kväljningar ;)

När var det ni skulle på UL? Vi ska på måndag, börjar bli lite nervös tror jag :/ Ha en skön fredag o helg

Kram

2010-03-11 @ 19:09:11
URL: http://www.i-thisisme.blogspot.com
Postat av: farfar

vi sitter och njuter i solen och tanker pa er

2010-03-12 @ 01:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin