Packar för flera veckor!

2010-06-30 - 06:22:35
En mulen och regnig dag känns inte helt fel faktiskt...

Sitter i soffan och börjar känna tröttheten smyga sig på & dörren står defenitivt öppen för nu ska värmen UT! I natt har vi sovit nere allihopa men trots att det alltid är svalare där så har natten varit hemsk! Varmt, trångt, hosta och en blöja som hamnat på sniskan och ja... ni vet ju vad de betyder!

Vaknade strax efter 4 i morse, hur pigg som helst så de var ingen idé att ens ligga kvar. Efter ett tag blir jag iaf hungrig, kissnödig och allt de där! Man ska ju passa på att vila sista tiden innan bebis kommer... eller hur!! Idag tänker jag iaf bädda ner lilleman i soffan, städa och fortsätta packa, för i morgon (om Elias inte blir sämre) så drar vi till Öland på semester ett par dagar =) Även katterna får lite semester från bus och stim, husvakt och sällskap är ordnat!

Packa har jag visserligen gjort i några dagar nu men det är lika bra då får jag en chans att rensa ur väskorna några gånger. Har alltid en förmåga att packa för flera veckor men vad ska man göra, jag behöver mycket grejer med mig =)




Just ja, var ju till BM igår och de såg ut såhär...

Hjärtljud: 154
SF-mått: 30


SF-måttet och vikten ligger något lägre än med Elias i samma vecka.
Hade ja svårt att tro men så är de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin