Sommarstress

2010-06-15 - 08:59:05

Nu börjar veckorna flyga förbi i rasande fart och jag börjar bli mer och mer stressad över allt som jag vill hinna med innan det är dax för pyret att lämna sin plats i magen. Då vill jag inte ha en massa som hänger över mig utan bara mysa med mina hjärtan och invänta hösten =) 

  

Eftersom det rör gården och dom flesta sakerna är rätt tunga så kan jag inte ta tag i nåt utan hjälp av Fredde och han jobbar ju hela dagarna än så länge. Egentligen borde jag väl tycka det är skönt att ligga på latsidan men ja blir bara uttråkad & stressad istället.

Men idag släpper vi den tanken ett tag för att hälsa på hos Sandra & lilla Lovis istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin