Morgondimma

2010-06-21 - 08:05:55

Måndag morgon...

Elias ligger fortfarande och snarkar brevid mig =) Han kom ner tidigt i morse men då var inte hans trötta mamma så pigg på att gå upp. Vet egentligen inte varför jag sätter mig här och skriver på morgonen för just nu kan ja knappt tänka, men men ...

Veckans planer är ganska defusa just nu, men jag vet iaf att min sambo ska ställa sig och göra tacopaj åt mig ikväll! Fick ett löfte om det igår men eftersom klockan faktiskt går och alldeles för många timmar flög förbi innan han insåg att han kanske skulle börja med maten så hade ja gett upp de hoppet. Men idag kommer han inte undan =)

Det är ju inte ofta han står för maten, eller iaf den HEMLAGADE maten =) så när DET väl händer håller jag mig undan och låter honom kocka i fred... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin