Ingen reklam, TACK!

2010-06-24 - 07:48:44

Igår fick jag äntligen iväg alla påsar med reklam och tidningar. Funderar starkt på att säga ifrån mig all reklam men sen har jag ju en här hemma som bara måste bläddra igenom allta drivor som kommer varje dag.


Nått enstaka reklamblad kan väl jag oxå titta i men nog skulle jag klara mig utan det oxå. Är bara så trött på en smockfull brevlåda utan egentligt innehåll. Hmm, tänk om man kunde säga ifrån sig räkningar och annat trök oxå!

Nä, paket, ROLIGA brev & sånt ska det vara =)



Kommentarer
Postat av: Frida

Är helt tvärtom här :) Jag älskar när det är mycket reklam. Är ju jätteroligt å gå igenom allt och se om det finns nå roligt man kan åka och shoppa upp pengarna på ;)

2010-06-24 @ 10:59:31
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Lina

När vi bodde i lägenhet hade vi Ej reklam på dörren, blev så mycket annars.

När vi flyttade till huset satt det också en lapp på postlådan men den har regnat bort, och vi har inte fått ändan ur vagnen och satt upp en ny än. Säger hela tiden att jag ska, tittar knappt på reklameländet ändå haha.

2010-06-24 @ 22:07:32
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin