Skavankerna

2010-06-16 - 20:46:04

Elias skulle sova borta på lördag för att vi båda skulle kunna få ut all matjord och även riva upp halva gräsmattan för att rätta till "skavankerna". Men det ser ju ut som vädergudarna tyckte de va en bra idé att låta det VRÄKA ner regn i helgen istället. 

Visserligen har vi annat att göra oxå, så arbete behöver vi då inte oroa oss över att bli utan!

Just nu ligger ja utslagen i sängen och orkar inte ens tänka på gården nå mer! Ser fram emot fredagen som ska spenderas med mina favoritkillar & en FÖRHOPPNINGSVIS inbokad semesteresa snart =)

  

Tog ur mina extensions i går vilket var mer än behövligt! Trassel och utväxt, nu funderar jag bara på om jag ska sätta i dom igen eller om jag ska försöka vänja mig och låta det korta vara.

Har tid inbokad nästa vecka och hittills lutar de nog åt att sätta i slingorna fram som jag haft tidigare, känner mig tom utan mina längder fram jö =) Ska ALDRIG ALDRIG klippa av mig håret igen, tror ja ska säga till på salongen att vad jag än säger så får dom inte klippa av mig håret!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Ja, låt dom inte klippa av dig håret igen :D Men det var banne mig skönt, tyvärr är det förjäkla jobbigt att låta det växa ut!

Puss på er

2010-06-16 @ 21:13:55
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tycker du är jätte fin i håret ju :)

2010-06-16 @ 21:17:46
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin