En rättighet!

2010-06-17 - 20:03:51

Det borde vara VARJE gravid kvinnas rättighet till fotmassage vid slutet på dagen. Tyvärr är mitt hjärta inte så pigg på detta och i skrivande stund är han inte ens hemma. Så idag fick jag ta saken i egna händer, men de är inte alls samma sak ju =( Å inte de lättaste heller för den delen, med en stor kula på magen som är ivägen! 

Stackars små fossingar...

I morgon bär det iaf av mot Borlänge med mina hjärtan för en dag i badhuset. Lite shopping ska vi nog oxå hinna med, måste ha hem lite smått och gott till pyrets rum!

Kommentarer
Postat av: milo

jag håller heelt och hållet med dig!!!! Tycker de är en oskriven regel som alla karlar borde följa ;D

hoppas allt e bra med magen och familjen!!! =)

2010-06-18 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin