67 dagar kvar...

2010-06-21 - 17:50:32

Konstanta sammandragningar är ett FAKTUM! Varje gång jag böjer mig för att plocka upp nåt, slänga i en tvätt, plocka i och ur diskmaskinen ja egentligen allt som innebär att jag måste böja mig lite drar igång sammandragningarna i magen. Inte för att dom gör ont, de är mest drygt bara...

Livmodern når nu revbenen och det vill ja lova att de känns! De går inte att sitta och hänga längre då ilar det i både revben och rygg, för att inte tala om allt som hamnar i kläm så ja knappt kan andas.

Att ligga på sidan i sängen är det absolut bästa för kroppen, men även de kräver ju sin ansträgning när man sen ska vändas som en strandsatt val... !!

Charmigt va ?! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja visst e det härligt att va gravid! Not, känner mig oxå ofta som en "standsatt val" ;)

Kram

2010-06-21 @ 21:15:18
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin