Hundskor!

2010-07-14 - 18:32:07

Sånna här dagar skulle man ha fler av =) Sandra & Lovis har varit på besök och efter lite bebismys är jag ännu mer nyfiken och förväntansfull på vår egen liten skrutt som gömmer sig i magen...

Till kvällen blir ja dock ensam igen när älsklingen beger sig mot Västerås! Såhär i början med företaget vet ja ju att det får bli en del uppoffringar för att få igång allt men lite egoistiska tankar får man väl ha iaf?!! 

MEN, jag har ju mitt lilla hjärta som håller mig sällskap och sysselsatt =) Å va mycke tok den ungen kan hitta på.... 

  

Igår kväll gick han runt i mina gamla ludna moonnboots i flera timmar!

- Titta Mamma, på mina HUNDSKOR!
 

Å så en av mina handväskor över armen, då var pappa stolt ;) 


 

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja de får man verkligen ha!!!! :)

Men förresten, skulle han inte dra igång 2 aug!?

2010-07-14 @ 19:44:42
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin