Tungt!

2010-07-05 - 14:33:52

Nu börjar de bli tungt med magen! Sammandragningar har jag ju stått ut med ett längre tag men även dom börjar kännas obehagliga. Helst av allt skulle jag vilja ha ett band runt nacken och sen neröver magen som hjälper till att hålla upp hela kulan =)

Känns lite som bebis kämpar med att dela mig mitt i tu...



V 33 (32+2) & 53 dagar kvar till förlossning!



Under våran vistelse på Ölands djurpark upptäcker Jag & Frida att det sitter lappar vid en karusell där de står att gravida EJ bör åka...

Jag: Undra vad som ska vara så farligt med den här då?? (Vi skulle åka sagotåget med barnen)

Vi upptäcker sen att det står så vid VARJE karusell, även barnkarusellerna för dom allra minsta som knappt rör sig.

Iaf så provar jag att åka en lugn karusell med Elias där jag bara behöver stå brevid och hålla i honom medans den rör sig extremt långsamt, men DÅ förstod ja!

Blev ganska snabbt lite yr i huvudet och lille bebis började vrida ordentligt på sig medans de började dra och spänna ordentligt i magen. Så ja höll mig på fast, lugn mark resten av dagen =)


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

gud va magen växt nu, den ser tung ut :-P kämpa på, snart får ni belöningen..

2010-07-05 @ 15:27:33
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin