Nu väntar vi...

2010-07-27 - 13:15:34

V 36 och 31 dagar kvar till BF!






Magen växer och nu börjar det dra ihop sig mot slutet! Elias frågar när bebis ska komma och jag skulle mer än gärna byta bort magen mot vårat lilla knyte som ligger där inne.

Fast något namn har vi inte enats om än, Elias säger såhär...

Jag - Vad tycker du att bebisen ska heta då??

Elias - Lillebroooooor!

Jag - Men, inte kan bebisen heta lillebror, vi måste väl hitta på ett namn precis som du har & tänk om det är en liten flicka som ligger i magen då?!

Elias - Ska iallafall heta lillebrooor!!


Förhoppningsvis kan jag få något bättre ur min sambo, men de ska man inte lita på ;)





Sammandragningar/förvärkarna fortsätter men som tur är så gör dom inte ont varje gång iaf, mest obehagligt. Men ska jag vara helt ärlig så gör de mig inte så mycket än så länge iaf. Jag vet ju att med smärtan kommer ju så småningom all denna väntan vara över & en till liten guldklimp kommer att ta plats i mitt hjärta.




Kommentarer
Postat av: Tessa

Super fina bilder!!!!



Dags för en "gissa datum-kön-vikt-längd- Lista" nu tycker ja :)

2010-07-27 @ 13:26:35
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Hanna o flickorna

men gud vilka mysiga bilder!! önskar verkligen såhär i efterhand att jag också hade tagit såna bilder! ja snart är väntan över, känner på mig att du kommer få lite tidigare...Kom elias före eller efter BF?

2010-07-27 @ 13:28:13
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ah vad fina bilder!

Hihi ja det är kul när man frågar barnen om tips. =)

Noelle tjatar om att hon vill ha en bebis och att vi ska ta fram en. En lillasyster.

-Eller lillebror säger vi då. NEEEJ skriker hon, det ska vara en flicka!



Haha jobbigt läge om det blir en lillebror en vacker dag. =)

2010-07-27 @ 14:05:12
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina kort, och vilken mage!!! Jätte fin!

Han sa lika, när jag träffade honom.. att de va en lillebror:) Inte långt kvar, Lycka till!

2010-07-27 @ 16:41:56
URL: http://emeliesalttainget.blogg
Postat av: Milla

Vilken fin mage Jenny =)

Elias ser nöjd och stolt ut =)

2010-07-27 @ 19:14:27
Postat av: Frida

Otroligt fina bilder gumman!!!! Men det är ju lätt att ta bra kort på 2 så vackra personer såklart :)

2010-07-28 @ 13:09:00
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin