Måttligt besviken på hemglass...

2010-07-09 - 19:20:01


Idag vart mitt hjärta riktigt besviken =(  

Vi var i Saxdalen och hörde att glassbilen var på ingång. Den stannar efter vägen så Elias och hans farmor går bort mot bilen, ställer sig bakom och väntar på att chauffören ska komma ut. Elias försöker välja vad han vill ha när bilen plötsligt åker därifrån!!

Det var en mycket besviken kille som kom och berättade att han aldrig fick nån glass för bilen bara åkte!

Då var jag måttligt besviken och förbannad kan ja lova! Personen som körde bilen måste väl ha sett att dom kom gående och ställde sig där, man kan väl åtminstånde gå ur och kolla och inte ha så jävla bråttom bara för att det är Fredag. 

Nu löste de sig endå! De vart en glass från kiosken, men Elias berättar om och om igen att glassbilen åkte ifrån honom...


Kommentarer
Postat av: Zofie

Stackars Elias, fy vilken elak glassbil, lr snarare chaufför :-(

Sånt sitter i. Hoppas det blev lite tröst med glassen från kiosken iaf.

2010-07-09 @ 20:29:31
URL: http://familjenochja.blogspot.com
Postat av: Anonym

Förjävligt!! Stackars Elias

Jag skulle ha ringt och klagat direkt!!!

2010-07-09 @ 22:21:42
Postat av: Fröken M

men stackars Elias ! Jag hade ringt / mailat glasbolaget och klagat, det är för tusan chaufförens jobb att säkerställa om någon vill handla eller ej ! Riktigt dåligt, men tur att han trots allt fick en glass !

2010-07-10 @ 05:28:04
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin