Inte mig emot =)

2010-07-27 - 20:27:59

Mina fossingar värker efter en heldag på benen. En liten shoppingvända på förmiddagen och sen utomhuspyssel med min älskling resten av dagen. Fast egentligen är det väl han som gör allt arbete, eller stora delar iaf!

Jag finner ingen ork eller kan göra allt jag skulle vilja med magen i vägen men jag försöker vara med och hålla honom sällskap iaf.



Kvällsmys med världens bästa!

Förresten så upptäckte jag idag när jag kollade igenom bebiskläderna att jag faktiskt skulle behöva mycket mer i strl 56. SJÄLVKLART kommer jag att köpa mer när knodden kommit men en del måste ja nog köpa före oxå för de fanns inte så mycket som jag trodde och de går ju åt lite kläder iaf.
Mera shopping alltså, inte mig emot ;)

 


Släger in en bild på dagens fynd! Nya skor som knappt kostade nåt alls, SÅNT gillar vi =)


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

okok lika punktlig som Maya va alltså. Förlossningen med Kerstin startade ju faktiskt lite på BF, men hon kom ju dagen efter. Men tror som sagt att hon (jag tror de blir en tjej!) kommer komma några dagar innan iaf.. vilken mysig badrock/lakan(?) han hade!

2010-07-27 @ 21:09:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du kan ju vänta med och handla så även vi kan handla något oxå...

2010-07-28 @ 07:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin