Är de inte de ena så är det de andra...

2010-07-29 - 14:43:51

Vaknade upp i morse av en rejäl åsksmäll, så ja tog mig upp och drog ur allt för att sedan slå mig ner med filten i soffan! Mina pojkar sov utan en enda reaktion på att de small så fönstren vibrerade.

Elias feber har hållit sig borta under dagen och han verkar både äta och dricka som han ska, skönt att han inte är hängig som igår för då ville han knappt prata och det är inte ofta den pojken är tyst ;) Men när den ena mår bättre ska väl den andre må dåligt istället... 

I morse var det min tur att må dåligt. Yrsel, illamående & ont i hela kroppen som satt i under hela förmiddagen. Nä, vi spenderar dagen så lugnt som möjligt nu och hoppas på att må bättre i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin