Vardagslyx

2010-01-21 - 18:44:33

Han lever iaf =) TVÅ gånger har han dragit sig upp ur sängen idag, bara för att 15 minuter senare gå och lägga sig igen. De är synd om min stackars sambo idag ;)

Jag har väl själv inte varit superaktiv,(med en gnutta feber i kroppen) men att laga mat och hålla min trollunge nöjd, de har ja fått lov att orka med iaf. Neesan lyser med sin röda färg, å så några små duttar av vitt förstås  (Det är idominsalvan som ivrigt försöker läka min stackars näsa)



Drog iaf upp Fredde ur sängen för en stund sen för att se efter Elias, tog en handduk och lite ljus med mig ner och la mig i badet en stund!

  

Lite lyx måste man kunna unna sig iaf..



Till kvällen tänker ja vira in mig i täcket med en kopp varm choklad och försöka återhämta krafterna.

Kommentarer
Postat av: Fläskis

Tjooo ingen bild på fläskläppen? besviken läsare ;) hihi

2010-01-23 @ 01:12:21
Postat av: Jenny

Haha, nej så roligt ska vi inte ha!

2010-01-23 @ 08:12:58
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: mäjlin

guuud så skönt det där såg ut, "AVUNDJUK Malin" ;)

2010-01-23 @ 19:06:42
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin