Inga sprutor för min del..

2010-01-12 - 18:48:58

Då var andra dosen av influensasprutan tagen då! Fast ska ja vara helt ärlig så känns de nästan lite onödigt just nu. Känns ju som all hysteri om svininfluensan har gått över och försvunnit.

Nu hoppas jag verkligen att lilleman här hemma får vara frisk!

Själv mår jag som en prinsessa här hemma,(ja förutom på morgonen förstås) Illamåendet och yrseln som jag kämpade med ett tag i början verkar ha gett med sig och gissa om jag är glad för de. Med Elias mådde jag ju illa i princip hela graviditeten mer eller mindre så det skulle vara skönt att faktiskt få må bra. Kunna slappna av och njuta av den växande magen och lilla pyret där inne UTAN att känna av de hemska illamåendet.

 

På torsdag är det dax att träffa BM igen,(har ju redan tjuvat och varit där). Då ska väl nålen fram och sticka mig i armen!

Ja kan ju berätta att jag är supertöntig när de gäller sprutor, även Elias är lugnare än mig när de gäller sånt där. När jag var där sist så kunde hon tagit proverna så slapp ja fundera nå mer på de där MEN Nej, oförberedd och rädd som ja va så vägrade ja å sköt fram de tills nästa gång. 

Får alltid höra hur löjlig ja är när ja vägrar men sen kan jag gå och tatuera mig i flera timmar utan problem. -Ja men det är faktiskt en helt annan sak! 



Elias har bäddat in Missy för natten ;)






Kommentarer
Postat av: Emelie

VA mysigt att få gå till BM igen =)

Vilken vecka är du i??

kram

2010-01-12 @ 19:56:10
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja de kan jag tro!

Avis är jag allt :)



Ok, ja de brukar ju alltid bli lite annorlunda när man kommer till BM..

Kram

2010-01-12 @ 21:00:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Cissi

Håller med. Visst känns det onödigt med andra sprutan... Men den ska ju tas av en anledning, antar jag.

Skönt att du får må bra vännen!

Puss

2010-01-13 @ 07:07:06
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Maria

Stort GRATTIS till bebis. Vi ska också ha i sommar:)

Kram

2010-01-13 @ 09:44:45
URL: http://storyofmylife11.blogspot.com
Postat av: Maria

Slutet av juni, men skulle tro att vi blir framflyttade nån vecka. Ni då?

2010-01-13 @ 10:10:35
URL: http://storyofmylife11.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin