Dom svaren gjorde mig inte klokare..

2010-01-18 - 10:47:00

Sitter här med min enorma fläskläpp! Pratade med vårdcentralen idag och det verkar vara nån typ av reaktion på nåt virus men inget som man kan göra nånting åt. Fortsättre smörja med idominsalva och hoppas att svullnaden går ner snart så man slipper komma till jobbet och se ut såhär.

Elias snorar och hostar här hemma, vi ligger båda utslagna på soffan och kollar på film men utan feber iaf, så förhoppningsvis blir de bara bättre. Tänkte vara tillbaka på jobbet i morgon om det är möjligt!

I morgon är det dax för glukosprovet på labb oxå.
Har onda aningar att det kanske inte kommer att gå så bra eftersom jag kämpar med mitt ständiga morgonillamående, får ju inte äta nåt alls förens det är klart.



Appropå absolut ingenting så är ja så ENORMT sugen på en pasta/kycklingsallad just nu och INGEN kyckling finns de hemma! De vore så mycket enklare att införskaffa sig maten man vill ha och behöver sånna här dagar om man bara bodde liiiiite närmare stan =)




Kommentarer
Postat av: Hanna

usch va jobbigt o inte veta va de är,hoppas de ger sig snart. o lycka till i morgon,hoppas provsvaren ser bra ut!!

2010-01-18 @ 13:17:01
URL: http://hannaagerbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin