Barnrum

2010-01-26 - 12:24:39

Redan har viljan att pyssla med nästa bebisrum fallit på =) Tyvärr har vi ju inget rum som står tomt så det är bara att hålla planerna kvar i huvudet några månader till.

De är ju lite tidigt endå för stora planer och ändringar men ja blir ju så sugen! Så hör jag hur andra pysslar och köper bebisgrejer (som är längre in i graviditeten dock) å då blir ja ju så sugen ja mä.



Har iaf börjar med att "förstora" Elias rum nu. Vi har ju ett mindre rum (hall) utanför hans rum, där bara hans garderob varit men vi insåg att han behöver nog den ytan oxå om alla leksaker och sånt ska få plats ordentligt. En rensning behöver oxå göras för de finns hundratals smågrejer som ligger trasiga och som aldrig används.

Hur kan EN unge ha så fruktansvärt mycket grejer??!!!!!?

Så jag har iaf ett halvt barnrum att pyssla med, får väl försöka kontrollera mig liiite iaf =)

Men när kan man börja pyssla på riktigt då??????

Kommentarer
Postat av: Marina

Känner mig oxå jättesugen att sätta igång att göra ordning bebisens rum, men ska kanske vänta lite till :)

2010-01-26 @ 17:12:43
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Äh, börja nu om du vill!

Men risken finns ju att du kommer ångra dig hundra ggr innan bebis #2 kommit! Om jag känner dig rätt ;)

2010-01-26 @ 21:21:03
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: sofia

När ska ni ha barn då? jag började handla saker och gjorde i ordning lite efter ultraljudet, men vi valde ju att tjuvkika oxå ;) lite kan man göra i ordning tycker jag, sen har man iaf fullt upp. Lycka till!

2010-01-26 @ 21:54:06
Postat av: Jenny

Sofia: Bebisen är beräknad till den 23 augusti! Så de är ju lite tidigt än men endå =)



Jo jag ska försöka hålla mig till nångång EFTER UL =)

2010-01-27 @ 08:05:26
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin