Vilket välkomnande!

2010-02-14 - 18:44:28
Vilket välkomnande vi kom hem till..

Strömmen hade varit borta ca 5 timmar när vi klev innanför dörren. Även dagen innan hade strömmen gått ett antal gånger så våran panna hade strejkat och inte startat om, med andra ord har vi inte haft värme sen igår nångång på dagen!

13 grader var det inne när vi kom hem så det var bara att börja elda i kaminen och tända massa ljus så vi skulle se nånting. Ca 2 timmar senare kommer strömmen tillbaka och vi kan äntligen få igång lite värme på elementen. Jag sitter fortfarande kvar med mina Ugg på fötterna och väntar på att det ska bli normal temperatur här hemma, tror vi har ca 17 grader nu.

Vi har iaf haft en toppenhelg! Elias har gått från att vara superglad till superarg, trotsen är ett faktum just nu..



Spenderade några timmar på Lek & Buslandet och ja kan säga att ja tror vi hade lika skoj hela familjen =) För min del gällde de att ta de lite lugnt, men lite skoj skulle vi nog ha iaf ;)

     

Hoppborgar, rutchekanor, klätterborgar, bilar, bollhav....

       

... de fanns hur mycket som helst på en enorm yta!



Vi var som barn allihopa och det var då defenitivt inte sista gången vi tog en sånhär helg.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Nästa gång åker vi määäää!

Åh, så roligt... =)

2010-02-14 @ 20:15:01
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin