Varför vill det inte gå över??

2010-02-18 - 15:48:13

Va kul och få läsa alla kommentarer om era känningar av bebis i magen =) Verkar som många omföderskor känner ganska tidigt så då är de nog den lilla vildingen jag känner som sprattlar i min mage =)

Dagen har defenitivt INTE varit bland dom bättre! Illamående precis HELA dagen och vad jag än gör så verkar det inte vilja gå över. Jag har ju inte mått illa på dagarna på länge nu, utan de brukar komma till kvällen men idag verkar de inte bli bättre överhuvudtaget. För att göra det hela ännu drygare kommer inte Fredde hem förens sent ikväll så jag kan inte direkt lägga mig på soffan när ja kommer hem.

Kommer med ALL sannorlikhet att lägga mig samtidigt som Elias ikväll..

Kommentarer
Postat av: Nanna

Mm jag vet, det är säkert bara en period.. För att allt är så nytt för henne.

Det jobbiga är bara att gå hemma och veta att hon är ledsen, det går inte över på 5 min efter jag gått liksom, känns som jag tvingar dit henne och jag själv går hemma och slappar.. Förstår du? Kram

2010-02-18 @ 16:54:44
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jo visst.. Dock litar jag inte på personalen på hennes avdelning, tycker den e kass, kanske känner Melina av det =/



Ja vi får hoppas det blir bättre. Hon kommer ju ändå va hemma me mig och bebis rätt mkt nu i vår och sommar iaf så =)

2010-02-18 @ 19:23:05
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin