Då var de dax!

2010-02-22 - 19:43:46

Antar att det är våran tur med sjukdomar!

Vaknade i natt av att Elias spydde en gång men mer än så vart de inte. Fredde fick vara hemma med Elias för jag behövdes på salongen idag.

Ingenting hade varit annorlunda under dagen, han åt och lekte för fullt..

När jag kommer hem ligger både Elias och Fredde i hans rum och han klagar över magont. Hinner inte mer än vara hemma i några minuter då var de dax, han spyr rakt ut över hela sig! Bara att ta ta med sig honom in i duschen då.

Nu ligger vi i soffan som är täckt med stora filtar och en plastbytta som han stolt visar hur han ska använda om han blir dålig igen, få se om det kommer funka.

Så vi är isolerade framöver, håller tummarna att vi andra slipper åka på de här.. Tycker själv att jag spytt så det räcker för ett bra tag framöver faktiskt!


Kommentarer
Postat av: emelie

uscha! krya på dig Elias..

Inge skoj med kräksjuka!!

Håller tummarna för att du och Fredde klarar er.

2010-02-22 @ 20:13:27
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin