Sista veckan då (hoppas ja)

2010-08-20 - 09:41:31


7 dagar kvar och varje morgon börjar bli en besvikelse...

Nä jag ska väl inte gnälla, de är ju en vecka kvar till BF och man ska väl inte räkna med att få för tidigt men visst vore de skönt att slippa vänta nå mer. Igår och idag har det iaf varit full fart i magen, vilket det inte varit så mycket den sista tiden. Nu bökas det ordentligt och börjar nog bli rätt trångt kan ja tänka mig.

Vad ska jag & Elias hitta på idag då ???

Börjar bli ganska less på att inte kunna röra mig som jag vill, våra dagsaktiviteter blir aning begränsade och Elias blir bara mer och mer rastlös. Lugna lekar och pyssel funkar inte i längden! Va jag längtar tills dagis sätter igång vi får återgå till vanliga vardagar igen (Å han med antar ja).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin