Jag har faktiskt gjort klart =)

2010-08-13 - 21:22:34

ÄNTLIGEN har jag fått klart sorteringen och insättningen av kort från ca 2 år tillbaka! Har legat på hög hur länge som helst och jag har bara skjutit på de hela tiden (blir ju trött bara av att se allt). Men nu är de klart och förhoppningsvis kan jag försöka göra det här lite oftare nu så de slipper bildas dessa enorma högar, fast jag tvivlar på att de kommer bli nån bättring...

Annars har dagen handlat om jobb, städ, tvätt och hemmapyssel så mina stackars fötter mår mindre bra. När ja fått lilleman i säng så tog jag mig till sängen och där har jag legat sen dess.

Men det ska väl vara såhär nu! I morgon går vi in i V 39 och det ska väl vara tungt, drygt och allmänt jobbigt sista dagarna! Just nu är ja så redo jag kan bli för att de ska dra igång och vi äntligen ska få träffa liten som legat i magen så länge.



Kommentarer
Postat av: Milla

Nu får det där lilla pyret ta och komma ut =D

2010-08-14 @ 09:27:42
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin