Första avklarat...

2010-08-31 - 07:45:36

Första avklarat... Natten har inneburit allt annat än sömn för min del. Bara att få Kevin att hålla sig lugn med bindel på ögonen har tagit sin lilla tid! Mellan solningar har vi även ägnat åt oss matning, blöjbyten och provtagning. Nattens provtagning visade iaf att värderna gått ner en aning, men vem vågar hoppas när allt annat gått emot för att vi nånsin ska få komma hem?! Ytterligare prov skall tas nu på morgonen sen ett till efter 6 timmar UTAN sollampan. Jag har inga förhoppningar utan räknar med att stanna här ytterligare en natt :(


Kommentarer
Postat av: Minis

Grattis!! Förstår hur du känner jag ville hem direkt till Ella. Hoppas ni får åka hem idag, ska hålla tummarna.

2010-08-31 @ 08:06:34
Postat av: emelie

Men tänk snart är ni hemma! Och bara lile Kevin mår bra så =)



Hur är de på BB, nu när dom håller på att göra om?

2010-08-31 @ 08:49:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Svärmor och farmor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin