En liten tjej alltså =)

2010-08-06 - 13:24:27

Verkar som dom flesta tror att det gömmer sig en liten flicka i min mage =) Ja vi får snart veta... 


15 aug           3800g                                 Flicka            Milla


17 aug
           4420g            53cm             Pojke            Tessa

23 aug           3650g            50cm             Flicka            Sandra H

24 aug           3890g            51cm             Flicka            Johanna


24 aug
           3890g            51cm             Flicka            Cissi


25 aug
           3856g            49cm             Flicka            Lina


26 aug
           3800g            51cm             Flicka            Helena


26 aug
           Ca 4kg                                Flicka            Hanna


                                                                Flicka            Nanna


                      Ca 4kg                                Pojke            Frida


                                                                Flicka            Mamma

                       4180g                                Pojke            Sandra M


Kom på i morse att vi kanske ska se över våra namnalternativ oxå =) Har inte riktigt tagit tag i det där än men det kanske är dax nu. Pojknamn känns så mycket enklare än flicknamn, men fortfarande inget bestämt!

Får försöka sätta mig ner med Fredrik och försöka komma överens om namn, det är inte de lättaste denna gång vill ja lova.

Förslag uppskattas defenitivt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker flicknamn är lättare jag. =)

Hmm förslag..

Love, Ville. Haha där tog det stopp.

2010-08-06 @ 16:21:41
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Milla

Flicka: Roxie, Tilva, Mirre,Livia,Vilda.

Pojk: Milo, Bruce , Max, Texas, Storm.



=)

2010-08-08 @ 07:56:52
Postat av: Milla

mer namn :)



Gry,Evelyn,Julie,Gwen,Cornelia,Maya,Tindra,Thyra,

Naomi,Nelly,Yasmin,Whilma,Jolie,Nicole,Amber,Tenzy,



Oliwer,Oscar,Neo,Malte,Loke,Truls,Zeb,Wiggo,Zixten,

Rafael,Seth.



Nu tror ja det tog slut =)



Colin,

2010-08-08 @ 11:14:44
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin